miercuri, 12 octombrie 2011

Knorrmal ca sunt bune!

Intotdeauna cand am ocazia sa particip la evenimente culinare ma simt ca o intrusa. Nu gatesc extraordinar de bine si nu zaresc in mine dorinta de a excela in domeniul acesta. Ieri am participat pentru prima oara la un eveniment de acest gen in calitate de blogger, impinsa de la spate de Tudor si Diana si , spre marea mea surprindere, nu m-am simtit deloc "in plus".
Evenimentul despre care vorbesc a fost organizat de Knorr cu scopul de a promova sosurile Knorr pentru bucatari. Locatia a fost una extrem de inspirata , si prezentarea s-a desfasurat intr-o incapere spatioasa, in care mirosul apetisant al sosurilor pregatite de catre cei doi bucatari s-a raspandit rapid Pe langa atmosfera placuta care a inconjurat evenimentul, organizarea a fost "nemteasca": Prezentarea bucatarilor nu a fost nici prea scurta , nici suficient de lunga incat sa plictiseasca, degustarea sosurilor a decurs rapid cu ajutorul "domnisoarelor ajutor de bucatar ", iar cele doua domnisoare care ne-au tinut companie pe parcursul evenimentului, Raluca si Aura , au fost o sursa permanenta de informatii noi si au avut raspuns la orice intrebare adresata de catre bloggeri si presa.
Aromele deosebite ale sosurilor au fost potentate de vinuri atent alese de catre un sommelier, prezent si el la eveniment pentru a oferi mici sfaturi. Cu aceasta ocazia am aflat si eu ca vinul Rose nu e o combinatie de vin alb si rosu, asa cum ar crede majoritatea, ci e facut dintr-un soi de struguri special, a caror coaja este neagra si al caror miez este alb. Culoarea acestui vin difera in functie de perioada in care coaja de strugure este "implicata" in procesarea vinului.
Degustarea sosului a fost una "blind", astfel incat ne-au fost oferite spre degustare doua versiuni ale aceluiasi sos , una facuta de la zero si cealalta cu ingrediente Knorr. Singura dezamagire a fost ca , la sfarsit, nu am aflat care din cele doua varianta era cea Knorr.
Avand in vedere modul de organizare , faptul ca au fost prezenti foarte multi bucatari din Sibiu si nu numai, si , bineinteles, avand in vedere ca sosurile sunt foarte gustoase, nu putem sa ne asteptam decat la experiente culinare extrem de placute pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu