miercuri, 25 august 2010

Seriale care merita vazute


         In ultima vreme am tot suferit din lipsa de filme noi( nu neaparat nou aparute, cat noi pentru mine). Si pentru ca m-am tot plans ca nu imi ajung cele 1-2 titluri pe saptamana, mi s-a recomandat sa ma apuc de seriale.
         Din recomandare in recomandare am ajuns la o lista de seriale mai mult sau mai putin pe gustul meu, insa in mod cert fiecare dintre ele e pe gustul cuiva. In speranta de a face bine, sau cel putin de a indeparta plictiseala pentru o dupaamiaza macar, am hotarat sa o impart cu voi. Astept cu nerabdare si alte sugestii, pentru o lista cat mai completa.


M.A.S.H.
Dexter
Friends
How I Met Your Mother
Weeds
Gilmore Girls
Los Hombres de Paco
Perfect Strangers ( Varul din strainatate)
Two and a half men
Modern Family
The Big Bang Theory
The Middle
Chuck
Breaking Bad
Burn Notice
Happy Town
Californication
The Office
The Mentalist
Rome
Fringe
West Wing
Lie to me
The King of Queens
“V”
The Wire
Mad Men
CSI
Dangerous Minds
Bones
True Blood
Six Feet Under
Oz
Eureka
The IT Crowd
Supernatural
How to make it in America
Good Wife
Flash Forward
Psych
Monk
CSI N.Y.
24
Criminal Minds
Blackbooks
Big Train
That Mitchell and Webb Look
Spaced
15 Stories High
The Fast Show
A bit of Fry and Laurie
Jeeves and Wooster
Fawlty Towers
Not  the 9 o’clock news
That 70’s show
The war at home
It’s always sunny in Philadelphia
The new adventures of old Christine
The worst week
Persons unknown
Everybody loves Raymond
The Shield
Nurse Jackie
Being Human
Ghost Whisperer
Malcolm in the middle 
House M.D.
Grey's Anatomy
Scrubs

         P.S. NU le-am vazut pe toate de la cap la coada, la majoritatea mi-a ajuns un episod-doua sa imi dau seama daca imi place sau nu. Dar le recomand cu caldura pe primele 10. Pentru orice gusturi.

5 comentarii:

  1. Sunt pasionat de seriale.....sincer chiar aveam nevoie de niste recomandari...o idee f buna...Bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. try Jericho , are 2 sezoane si al 2lea sezon se incheie pe la episodu 7 . Nu a fost terminat , dar te tine in suspans

    RăspundețiȘtergere
  3. ciao Iuli! m-am uitat si eu la lista ta. am vazut si eu o mare parte din serialele mentionate de tine. merita vazut si Lipstick Jungle. (are doar 2 serii) sau sex and the city.
    poate par de moda veche, dar mie mi-a placut si imi place in continuare The Nanny :P
    pa pa

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai uitat de Dallas, cum s epoate sa uiti de un serial cu care aproape am crescut unii dintre noi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. grey's anatomy - a must have :)

    RăspundețiȘtergere