luni, 12 decembrie 2011

A fi sau a nu fi...european

        Stiu ca e tardiv sa ma bucur pe tema asta, pentru ca subiectul e vechi. Si mai stiu ca unora li se pare o banalitate. Dar mai stiu ca, imediat ce am vazut initiativa celor de la Sunteuropean    am stiut ce ma marcheaza cel mai mult in existenta mea europeana.
        Am calatorit anul acesta mult in strainatate, in interes de munca. Cum n-a mai fost cazul sa plec in strainatate in ultimii ani , nu posed un pasaport. Na, imaginati-va bucuria mea, cand am fost anuntata cu 2 zile inainte ca trebuie sa plec in  UK. Si aici vine mandria mea de european: Buletinul ca unic act de identificare in tranzitul prin UE. Dupa cum spuneam la inceput, stiu ca pentru unii e o banalitate si e un subiect vechi si de mult apus, dar daca facem un mic exercitiu de imaginatie, in birocratia din ziua de astazi, obtinerea unui pasaport in 2 zile, chiar daca nu imposibil, ar fi fost o adevarata aventura.
      Si incercati sa va ganditi cat am evoluat de acum 20 de ani, de la greutatile cu care era asociata plecarea din tara, pana la momentul in care putem pleca oriunde in UE cu un bilet de avion si un buletin. Orizonturile ni s-au largit mult, si oricat de mult ne-am mandri cu peisajele si obiectivele noaste, faptul ca avem acces la comorile altor tari europene atat de usor e un mare pas inainte.
      Si ca tot vorbeam de calatorii, daca inscrieti si voi un motiv pentru care va considerati europeni, aici , puteti castiga  un weekend la conacul Kalnoky.
    
  

2 comentarii: