duminică, 6 martie 2011

McChix marca McDonald's

        Ieri m-a manat foamea la McDonald's . Am corupt-o si pe Mona, si ne-am asezat cuminti la coada. Deasupra tejghelei tronau postere imense cu "noul McWrap" , un fel de Chicken Wrap,da' mai altcumva. Doua sortimente, cel cu beef arata in poza ca o mana de pamant din care ies rame , iar celalat arata cat de cat apetisant . Pana acum nimic neobisnuit : eu mi-am comandat meniul de aripioare si Mona m-a rugat sa ii cer un Chicken McWrap - moment in care am descoperit the flaw in the plan: incercati sa pronuntati "McWrap" cu voce tare, and u'll se why. Si pentru cei care inca nu s-au prins , "crap" inseamna "shit". Got it? Dupa ce au dat cu bata-n balta cu afisul , partea cu McWrap le-a pus capac. Si asta nu e tot: se pare ca minunatul McWrap are gustul pe masura titlului, pentru ca are un ingredient care ii da o aroma aparte, asa cum imi pot doar imagina ca poate sa aiba gust transpiratia si sosetele murdare la un loc. Da, am gustat si eu pentru ca am avut impresia, in superioritatea mea , ca Mona uneori "pur si simplu nu stie ce-i bun". Spre deliciul ei, si eu am cautat disperata dupa un servetel in care sa scuip odiosenia, dupa care am vrut sa fac gargara cu Domestos. Three times McChix, McDonald's!!!!

4 comentarii:

  1. d'aia raman eu cu ce stiu ca e comestibil - am zis "comestibil", pentru ca nimic de la mcdonald's nu e bun.. decat pt cei care vor e-uri cu garnitura de cancer..

    RăspundețiȘtergere
  2. dude...io's constienta ca bag prostii in mine....dar macar sa aiba gust bun, nu???

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu referire la mesajul de pe twitter cu "McWrap in varianta spit and go"... sau varianta spit and order a happy meal.

    Si, eu inca nu pot sa cred ca au scos aia ceva cu asemenea gust. Oare nu s-o nimerit cumva ceva stricat sau vreo mortaciune prin mc crapu meu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si uite asa m-ai distrus planul de weekend...vroiam musai sa incerc si eu clatita aia cu carne tocata, dar daca spui ca e naspa, te cred pe cuvant.

    RăspundețiȘtergere