Ceea ce ma frapeaza e ca acest complot e suficient de vechi, si ma mir cum de nu mi-am dat seama pana acum, ascultand versurile lui Bing Crosby. Adica " All of the other reindeer laughed at him and called him names/they never let poor Rudolph join in any reindeer games" si dupa ce il pune barbosu' la sanie , brusc "then all the reindeer loved him as they shouted out with glee". Sa fim seriosi, oricine a trecut prin scoala generala stia ca daca bataia de joc a clasei devenea si "teacher's pet", gradul de antipatie la adresa lui crestea exponential, si nu scadea pana la adoratie. Deci e clar: in secunda in care Rudolph a descoperit ca nasul acela rosu il face indispensabil, Mos Craciun a devenit doar imaginea pentru public, iar Rudolph a preluat fraiele afacerii. Astfel au aparut contractele cu Coca-Cola ( companie care, de fapt, a incheiat contract si cu Iepurasul de Pasti si cu Mos Nicolae) si cu marile lanturi de magazine.
In cazul in care ipoteza mea se va concretiza, pot sustine ca a fost cea mai inteligenta miscare economica pe care o puteau face. De asemenea, in cazul in care supozitiile mele se dovedesc a fi adevarate, consider ca Rudolph si compania lui de sarlatani imi datoreaza echivalentul de cadouri pentru ultimii 22 de ani in care argumentul a fost situatia financiara proasta a Mosului.
Din pur egoism, si ca sa raman eu cu toate cadourile: Be naughty, save Rudolph a trip!
P.S. Dovezile indirecte , mai jos :))
Iata....eu de laudat... m-am laudat (cu cadourile mele, pe blogul meu), insa sunt curios cu ce va laudati voi. Iata de ce sub impulsul curiozitatii native va invit sa va laudati cu cadourile primite de la Mos Nicolae si la randul vostru sa invitati trei prieteni (printr-un comentariu pe blogul lor) sa se laude la randul lor.
RăspundețiȘtergereSi tot asa...dar sa mentionati (printr-un link) cine v-a invitat! :P