miercuri, 1 decembrie 2010

SUNT MANDRU CA SUNT ROMAN!

     De fiecare data cand aud expresia " frumoasa tara, pacat ca e locuita" cu referire la Romania, imi aduc aminte de un videoclip aparut acum cativa ani , sub titlul " Romania, simply surprising", in care erau ilustrate cateva "obiective" ale tarii in care traim. Si e adevarat, nu pot sa neg ca acesta este unul dintre motivele pentru care ma bucur ca m-am nascut si am crescut intr-o tara in care poti ajunge intr-o zona montana in mai putin de doua ore, indiferent in ce oras ai locui.
    Nu sunt insa de acord cu a doua parte a expresiei, pentru ca traiesc intr-o tara in care, acum mai bine de 20 de ani, niste locuitori au iesit in strada,unii chiar au murit ca eu sa pot vota. Ca eu sa pot sa ma duc la Biserica atunci cand imi doresc. Ca eu sa imi pot exprima astazi liber opinia in legatura cu tara mea, in legatura cu cei care o conduc. Si ca fara oameni, tara asta ar insemna doar un relief frumos, dar nevazut de nimeni in lipsa soselelor, necunoscut de nimeni in lipsa televiziunii, fotografilor, regizorilor de film documentar etc .
    Sunt mandra ca au existat si exista oameni care fac tara asta si mai frumoasa, sunt mandra ca exista oameni cu vointa, care se lupta sa o pastreze cat mai frumoasa cu putinta ( ex "Let's do it, Romania") , si ca sunt si vor veni generatii de oameni puternici, suficient de capabili si motivati incat expresia sa ramana "Frumoasa tara."

UPDATE : Si Google e mandru sa fie .ro azi :D
 


   
Aceasta campanie este sponsorizata de Smartgifts si Printcenter. Vezi alte articole de acest gen aici

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu